Thursday, 28 April 2011



huhu , penat wei . qeja batuk jaa . saked tekak aku nieh 
aku qasa aku berjangkit dengan kawan aku tapi tak kan sampai tequk macam nieh kutt ? 
okay , sebenaqnya tak tequk teqa mana sangad pun tp saked lah tekak aku nieh sebab qeja batuk jaa 

aku saked tekak sampai tak laqat nak study . *ceh , on9 bule plak . haha 
semalam aku bukak buku sc , kononkononnya nk baca buku laa sebab mnggu depan tecer nak buad test
dan baca tajuk heat , lepas tuh letak pala tequih , haha . tak laqat wei 
haqi nieh okay sikit laa daqi semalam .  

i wish i will better as soon as possible 

Tuesday, 26 April 2011

being scare like see ghost

haa , aku taktau nak kata apa dah . okay , macam nieh , aku kan mangsa PMR hampa tau dak ? 

                                                    aku takut !

gila wei . gempur bulan 7 . trial bulan 8 . PMR bulan 10 .

ketaq wei ! sapa yang tak ketaq tuh aku taktau lah , dia qasa dia tak amek PMR kutt . hahaha 
                              tadik free jaa kena beletiaq dengan cegu najwa .
                                            dia kata kat kami
.
saya tengok kamu nie macam bukan pelajaq nak amik PMR jaa pun and blablabla . 
              
     haha . kami nieh dengaq jaa . dengaq tuh ketaq lah 
       ketaq satt jaa , lepaih tuh bukan baca buku sangad pun . haha 
      aku pikiq pikiq balek , banyak gila masa yang aku buang . huhu 
             
         nak buad cena wei , setan qeja hasut aku jaa . haha 
       aku nie bila tengok buku jaa , dandan mengantok . haha 
        nak buad macam mana taktau bagik tak mengantuk ?
 buku latihan aku banyak yang aku tak buad . aku pikiq , bila masa aku nak buad ? 
                
                  laa nieh qeja kolah bukan banyak sangat pun . 
          aku nieh bila tak dak qeja kolah , qeja nampak bantai jaa . 
           *tunggu apa g , tidoq rr . HAHA .

                     ishish , nieh kaa pelajar nak amek PMR . 
             entah laah wei , taktau nak buad macam mana . 
aku nieh bukan pandai sangat pun macam 3 SAKINAH tuhh . =;=
            tapi aku bule kenai laa ABC . haha:)       
    
       pleaze ! i want to get result flying colour ! aminnn ~

Saturday, 23 April 2011

tak suka !



hampa , kami nk habaq yg kami tk suka hampa kawan ngn dya .
 kami tau la kami nie bukan sapasapa buad hampa ,

tp tetap tk suka hampa kawan ngn dya sebab kami tgk depa tuh macam nk mainkan hampa .
ayatayat dya tuh macam dya suka kat hampa tapi kita taktau dya suka ka dak kat hampa .

 kami tak mau hampa mengharap , nanti hampa jugak yang saked .
bila dya tak hantaq mcg dekat hampa , hampa jadik taktahwan dah , bila kami kata hampa suka kat dya , hampa nafi . *yang nie kami paham lah .

tapi kami tak suka bila hampa hingaq pasai depadepa tuh . seres kami tak suka ,
hampa nak hingaq , hingaq kat diri hampa sudah la , tak payah la hingaq kat kami , kami tk suka lah .
kalau hampa hingaq sekali tak pa la , nie entah berapa kali . kami dengaq jaa lah . kami tak kesah hampa cerita kat kami apaapa :)

 kami tak mau bagitau kt hampa , nanti kami takut nanti bila kami bagitau hampa , 
hampa saked hati dgn kami pulak . =,=
kami tau kami tk berapa qapat sangat dgn hampa ngn dibandingkan kami dgn miss A tp kami nk hampa tau , kami syg hampa sebab hampa baek sangat tak kiqa dgn sapasapa pun .

Thursday, 14 April 2011

outing

sedang menikmati haha




with ACHIK

my pakwe haha

with members hasanah and fathonah



acik sedang memujuk tetttt









friend 4ever <3


ena talk ~



muka nuha and yana tak bermaya . hha ~ 



Wednesday, 13 April 2011

information !

 




baqu haqi nieh aku tau yg MILO tuh dibuad daqi tanah . ishish ! tak sangka gyla aku . tazah fatimah yg habaq kat kami tadik . tazah kata milo dibuad daqi cacing tapi tazah tak sure lah betui ka tak yg milo tuh dibuad daqi cacing . tazah kata ada hadis yg kata RASULULLAH haramkan tanah . uuuu ! takuttnya aku . tapi aku bukan selalu sgt minum milo nieh .
lepas jaa kami dgq tazah akat mcm tuh , zery kata , lepas nieh takmau dah aih aku minum milo . haha

Tuesday, 12 April 2011

folio !



 


haa , tensyen nyaaa aku ! huhu ! seres aku taktau nak buad cena folio SEJ nieh , folio geo bule tahan lagik , folio geo senang jaa . folio sej nieh memang memening kan aku , kawankawan aku pun tak paham . nanti nak kena hantaq bulan 6 , la nieh bulan 4 dah , mana nak dan bhai !

a something :)

                                  


                                       
                                       

Saturday, 9 April 2011

muhad0r0h

haqi nieh kolah aku buad muhadoroh , penat bhai ! kalau aku tau , tak p pun takpa . dah laa aku dop ngn tikah jaa  tadik , ena ngn acik bukan nak mai pun . yg ena tuh . pnya cakap kemas kata nak mai , tgk tgk takmai pun . hampeh ! boring gyla kat kolah . bak kata tikah myesai aku p , hha . qugi ena takmai tadik , takleh dgq cita aku , aku pnya smngat nak cita kat dya , tgk tgk dya tak mai , aku cita kat tikah ja lah , dya kata dya ada cita gak , tak sabaq aku , hahaha


                    zery comei , ahahaha

Friday, 8 April 2011

friendship

      
~ friends , always there for each other . always ready to lend a helping hand .
~ we will always be forever friends . friends who love each other
~ friends who will care and understand
~ we will always be forever friends


   ~ i hope we will be foever friends like that gurl n that boy

Thursday, 7 April 2011

rindu KBS !

hukhukhuk ! rindu kbs . macam lawak jaa kan ? taun lepas aku p satu kem nieh , nama dya KEM BINA SAHSIAH . aku kena p ngn k.uda . mula mula tuh kami takmau p . ya la . bayangkan , kem tuh 3 minggu , tak pernah oang buad kem macam tuh . aku ngn k.uda mang tak laqat nak teqeyak laa
*kononnya nak dpt simpati ayah aku
padahai kena p jugak , hhu ~ dgn tak suka tuh , terpaksa laa aku ngn k.uda p . kem tuh kat SMIDU . 28/11/2010 . sampai jaa kat sana tuh , macam macam jenis aku jumpak , yg paling tak tahan ada dua oang pmwn nieh pakai seluaq jin , hha . depa jaa . depa kena paksa mai , tuh jadik macam tuh
kem tuh ada 3 fasa . fasa 1 kat SMIDU , fasa ke2 kat GUNUNG JERAI , fasa ke3 kat SMIDU balek .
aku igt kan dop kat sana tak syuk , qupa qupa nya syuk laa jugak , hhe ~ awai awai tuh jaa qasa tak syuk , lepas kenai suma oang tuh , syuk laa * padahai bukan suma nma aku igt , hhe
fasa 1 tuh , macam perkenalan . kat kem tuh . adek beradek , sepupu , kawan takleh dop sekali lam kumpulan , tapi aku ngn k.uda bule , hhe ~ kami bukan habaq pun kat kak fesi kami yg kami nieh adek beradik , kalau depa tau msti kami kena pisah . aku kata kat k.uda , kalau kita pisa , msti aku teqeyak , hhe ~
tenguktenguk kami tak kena pisah pun , walaupun kak fesi kami tau kami adek beradik , naseb bek kak fesi kami tuh sporting .
fasa ke2 tuh kat GUNUNG JERAI . gyla kutt , kena jalan naek atas bukit 9KM bhaii ! mmg penat gyla ! tapi bangga gak laa sebab kumpulan aku yg pertama smpai atas bukit *bagik mujahidah lah , hhe
malam last kami dop sana , depa buad qeja GYLA . geqak kami pukoi 4 pagi , pstuh jerkahjerkah kami , pastuh suquh masuk lam kolah yg sejuk gyla tuh . naseb bek tadak oang mati kesejukan , hha ~
pastuh fasa ke3 , fasa ke3 nieh depa qeja bagik kami teqeyak jaa , qeja muhasabah , tajuk yg sama plak tuh IBU BAPA  . bila ayaq mata tak keluaq depa kata lahh , hati kami nieh keqas , macam apa g . pstuh haqi penutupan tuh buad kat KUIN . ayh n mak aku takmai sebab p vietnam . sedeh ! aku peluk abg aku smbil teqeyak . pstuh ada ka ptot dya p cita kat mama n abah pasai aku teqeyak tuh *tak patot betui lah
kat kem sana ada abang segaksegak , hhe ~ antaranya abang fadullah , abang suhaimi ,  bnyk lagik lah , hhe

                          KBS 2010 mang BEST ! lagu tema = DUNIA BARU ISLAM

u seem like not hepy

hey miss a ! kenapa unk jadik macam tuh ? aku tgk unk tak suka jaa dop ngn kami
*aku taktau laa kutt kutt yg tuh perasaan aku saja kutt
kadang kadang unk hepy , kadang kadang tak . unk bukan miss A yg aku kenai , kalau aku tnya miss T mngkin dya kata macam aku kot . unk macam blurr  *hhe , sori 
tak syuk laa unk jadik macam nieh , unk selalunya hepy n qeja gelak , tapi laa nieh unk macam kuang gelak jaa , aku taktau pasai apa n aku nak tau sgt pasai apa unk jadik macam tuh . sory ya miss A kalau aku buad unk teqasa hati ngn aku , aku nieh bukan sedaq sangad aku buad bagik oang saked hati ngn aku , hhe ~
miss A ! aku haqap sangad sangad haqi sabtu nnti , unk tak jadik macam nieh , aku tak suka laa unk macam nieh     . u must hepy dear ! that are my fwenz ~ luve u !

taMrin !

yeah ! naseb baek lah tamrin tak jadik buad , aku bersyukur laa sangad , kalau tak tamrin ada haqi nieh , tp disebabkan ayaq tak dak , depa pun tunda lah . juz tunda jaa , kalau depa cancel terus kan syuk ! mang bahagia sangad lah . bak kata acik , dya sgt berterima kasih dekad ayaq yg tiba tiba jaa tak dak pagi tadik . belah putra aku tnya depa tak tau apa apa pun . mngkin kali nie tak campuq kot . ya la kan , dewan kolah aku la nie tengah renovate laa katakan , nak boh aircon . HAHA ! tadik kat skolah pnya syuk cita nak pakai jubah lah , nak bawak makanan lah , bab membeli makanan acik jadik mngsa , depa suh acik beli macam macam
*kesian kat achik HAHA !
takpa takpa , dya kan kaya , besa lah kan anak YB . hoho !
depa kata depa tak sabaq nak muhasabah . aku pun tak sabaq gak , syuk laa time time macam nieh walaupun depa dok tengking tengking , depa igt kami takud  kut , sedikit kuman pun kami tak takut , HAHA !
yang geng YANA tuh konon konon nya nak p cawan cafe , skali tamrin tak dak , cancel lah ! hancuss kesemuanya yang kami rancang . 
                                                                    ~ post by kim~