Saturday, 23 April 2011

tak suka !



hampa , kami nk habaq yg kami tk suka hampa kawan ngn dya .
 kami tau la kami nie bukan sapasapa buad hampa ,

tp tetap tk suka hampa kawan ngn dya sebab kami tgk depa tuh macam nk mainkan hampa .
ayatayat dya tuh macam dya suka kat hampa tapi kita taktau dya suka ka dak kat hampa .

 kami tak mau hampa mengharap , nanti hampa jugak yang saked .
bila dya tak hantaq mcg dekat hampa , hampa jadik taktahwan dah , bila kami kata hampa suka kat dya , hampa nafi . *yang nie kami paham lah .

tapi kami tak suka bila hampa hingaq pasai depadepa tuh . seres kami tak suka ,
hampa nak hingaq , hingaq kat diri hampa sudah la , tak payah la hingaq kat kami , kami tk suka lah .
kalau hampa hingaq sekali tak pa la , nie entah berapa kali . kami dengaq jaa lah . kami tak kesah hampa cerita kat kami apaapa :)

 kami tak mau bagitau kt hampa , nanti kami takut nanti bila kami bagitau hampa , 
hampa saked hati dgn kami pulak . =,=
kami tau kami tk berapa qapat sangat dgn hampa ngn dibandingkan kami dgn miss A tp kami nk hampa tau , kami syg hampa sebab hampa baek sangat tak kiqa dgn sapasapa pun .

0 comments: