Thursday, 7 April 2011

taMrin !

yeah ! naseb baek lah tamrin tak jadik buad , aku bersyukur laa sangad , kalau tak tamrin ada haqi nieh , tp disebabkan ayaq tak dak , depa pun tunda lah . juz tunda jaa , kalau depa cancel terus kan syuk ! mang bahagia sangad lah . bak kata acik , dya sgt berterima kasih dekad ayaq yg tiba tiba jaa tak dak pagi tadik . belah putra aku tnya depa tak tau apa apa pun . mngkin kali nie tak campuq kot . ya la kan , dewan kolah aku la nie tengah renovate laa katakan , nak boh aircon . HAHA ! tadik kat skolah pnya syuk cita nak pakai jubah lah , nak bawak makanan lah , bab membeli makanan acik jadik mngsa , depa suh acik beli macam macam
*kesian kat achik HAHA !
takpa takpa , dya kan kaya , besa lah kan anak YB . hoho !
depa kata depa tak sabaq nak muhasabah . aku pun tak sabaq gak , syuk laa time time macam nieh walaupun depa dok tengking tengking , depa igt kami takud  kut , sedikit kuman pun kami tak takut , HAHA !
yang geng YANA tuh konon konon nya nak p cawan cafe , skali tamrin tak dak , cancel lah ! hancuss kesemuanya yang kami rancang . 
                                                                    ~ post by kim~

0 comments: