Wednesday, 11 May 2011

celebrate bufday nur husna bt abdul halim


:)

this is nur husna bt abdul halim
haqinieh , kami qamai qamai sambut bufday dia 
dekat belakang blog g 
yang join ena , acik , zul , yana , bihah , jery , muna and nuha

okay , mula mula tuh kami kata kat dia yg kami nk sambut bufday tikah 
kami ajak la dia join sekali , dia kata okay jaa

mula mula tuh rancang nak baling teluq dekat dia 
aku kata laa , kejam ngat aih 

kami nieh duk laa posing sementara nak tunggu depa bawak cuna 
duk posing posing tuh , aku tertepuk paha aku 
splash ! teluq yang aku simpan dlm poket aku pecah 
apa g , menjerit laa aku 
huhu

depa duk pakat kata kat aku 
tuh la , nak buad jahat lagik :P
depa yg nak buad jahat kat cuna, aku jugak yg kena 

tak jadik la nak baling teluq dekat cuna 
baling tepung yg campuq dgn ayaq pun jadiklah 
hannan yg bawak cuna mai kat belakang blog g 
lepas ja kami kiqa satu dua tiga 
kami semua kata 

hepy bufday to you cuna !

haha !

dia terkejut siot 
dengan muka dia penuht tepung yg dicampuq dgn teluq sikit
haha 
then , kami main baling baling belon 
nuha kejam gila ! 
dia baling belon kena pala aku 
pening dua tiga minit , *hehe

then , lepas penat main tuh , 
kami suma makan 
banyak gila makan 
tp ada soang nieh
dia qeja makan makan jaa 
aina syasya , anak zamri :)

bukan dia main pun , haha 
takpa lah , kami suma tak kesah pun 
lagipun banyak kutt makanan kami beli 
haha ; takpa . ada orng tukang bagik habeh , haha 

lepas tuh , kami semua salin baju , masuk dlm kelas
aku bagik hadiah domo kat cuna , 
banyak kutt orng bagik hadiah domo kat cuna 
zulaikha hisham jelez 
haha 

then , cuna kata 
seres aku taktau bls kat hampa semua mcm mana 
tp nanti aku ada duet aku belanja hampa semua
haha 
kami semua kata okay !
kita pegang kata kata cuna !
yeahh ! 




happy go lucky

0 comments: