Monday, 16 May 2011

a something terrible :(



huhu 
seres sedeh wei and bengang 

okay mcm nieh , 
maqen kan kami buad sambut bufday cuna
then , benda tuh pun jadik kes seres sampai dekat cegu 

tak paham gila aku 
buad spotcheck kat kelas laa 
dah la depa mai buad spotcheck time orng dop tgh tidoq *hehe
tapi aku tak tiduq la , aku tiduq dah 

then , lepas tuh guru kelas aku kata sapa yg sambut bufday cuna tuh 
tazah ***** pangey 
takpa lah 
dengan hati yg ketaq nieh p lah 

dia beletiaq pnya beletiaq , 
bla bla bla bla 
pastuh kami masuk kelas 

dlm kelas tuh , gila hilang mood nak belajaq 
kami semua diam jaa time tazah dop ajaq
kalau tak , ada la balas cakap tazah
:( =,= 
huh ! 

tensyen gila aku !

balek tuh , aku cita kat kak uda
kesemuanya aku cerita 
aku kata la aku ketaq
dia kata 
hampa nieh la , nak ketaq buad apa 
takyah dop ketaq lah 
bukan salah tequk sgt pun 
lepas tuh aku tak ketaq dah 

i think somebody will judge us as teribble people :(




0 comments: