Monday, 16 May 2011

a something terrible :(



huhu 
seres sedeh wei and bengang 

okay mcm nieh , 
maqen kan kami buad sambut bufday cuna
then , benda tuh pun jadik kes seres sampai dekat cegu 

tak paham gila aku 
buad spotcheck kat kelas laa 
dah la depa mai buad spotcheck time orng dop tgh tidoq *hehe
tapi aku tak tiduq la , aku tiduq dah 

then , lepas tuh guru kelas aku kata sapa yg sambut bufday cuna tuh 
tazah ***** pangey 
takpa lah 
dengan hati yg ketaq nieh p lah 

dia beletiaq pnya beletiaq , 
bla bla bla bla 
pastuh kami masuk kelas 

dlm kelas tuh , gila hilang mood nak belajaq 
kami semua diam jaa time tazah dop ajaq
kalau tak , ada la balas cakap tazah
:( =,= 
huh ! 

tensyen gila aku !

balek tuh , aku cita kat kak uda
kesemuanya aku cerita 
aku kata la aku ketaq
dia kata 
hampa nieh la , nak ketaq buad apa 
takyah dop ketaq lah 
bukan salah tequk sgt pun 
lepas tuh aku tak ketaq dah 

i think somebody will judge us as teribble people :(




:)




im really miss that moment 

okay , seres aku rindu gila lah , hoho ~

moment yg paling syuk laa :P

aku tak kan lupa sampai bila bila :P



Wednesday, 11 May 2011

celebrate bufday nur husna bt abdul halim


:)

this is nur husna bt abdul halim
haqinieh , kami qamai qamai sambut bufday dia 
dekat belakang blog g 
yang join ena , acik , zul , yana , bihah , jery , muna and nuha

okay , mula mula tuh kami kata kat dia yg kami nk sambut bufday tikah 
kami ajak la dia join sekali , dia kata okay jaa

mula mula tuh rancang nak baling teluq dekat dia 
aku kata laa , kejam ngat aih 

kami nieh duk laa posing sementara nak tunggu depa bawak cuna 
duk posing posing tuh , aku tertepuk paha aku 
splash ! teluq yang aku simpan dlm poket aku pecah 
apa g , menjerit laa aku 
huhu

depa duk pakat kata kat aku 
tuh la , nak buad jahat lagik :P
depa yg nak buad jahat kat cuna, aku jugak yg kena 

tak jadik la nak baling teluq dekat cuna 
baling tepung yg campuq dgn ayaq pun jadiklah 
hannan yg bawak cuna mai kat belakang blog g 
lepas ja kami kiqa satu dua tiga 
kami semua kata 

hepy bufday to you cuna !

haha !

dia terkejut siot 
dengan muka dia penuht tepung yg dicampuq dgn teluq sikit
haha 
then , kami main baling baling belon 
nuha kejam gila ! 
dia baling belon kena pala aku 
pening dua tiga minit , *hehe

then , lepas penat main tuh , 
kami suma makan 
banyak gila makan 
tp ada soang nieh
dia qeja makan makan jaa 
aina syasya , anak zamri :)

bukan dia main pun , haha 
takpa lah , kami suma tak kesah pun 
lagipun banyak kutt makanan kami beli 
haha ; takpa . ada orng tukang bagik habeh , haha 

lepas tuh , kami semua salin baju , masuk dlm kelas
aku bagik hadiah domo kat cuna , 
banyak kutt orng bagik hadiah domo kat cuna 
zulaikha hisham jelez 
haha 

then , cuna kata 
seres aku taktau bls kat hampa semua mcm mana 
tp nanti aku ada duet aku belanja hampa semua
haha 
kami semua kata okay !
kita pegang kata kata cuna !
yeahh ! 




happy go lucky

Tuesday, 10 May 2011

a something make me feel excited




haa , nak cerita 
haqi apa taktau mak aku ajak stadium
aku tau la kat stadium ada sunrise appa taktau
aku pun ,okay jum ! 

pastuh pastuh , p sana time tuh malam
penuh siot 
sampai kami duk atas tangga 

then , time kami sampai tuh 
depa tgh duk lawan 
arghh ! 
semangat gila kami tgk
teruja aku , haha



haa , yang nieg lagi aku teruja ! 
haha
lee chong wei !
dia lawan ngn CHINA 
minggu last 
time tuh SULTAN mai 

aku p tgk dia lawan 
mula mula mama tk mau tgk
pujuk pnya pujuk 
last last mak aku nk p gak 
kak uda mula mula nak p tusyen
tak jadik p 
sebab nak tgk lee chong wei
haha 

then , kami sampai sana
fuhh ! qamai siot 
mula mula tuh , kami tk le duduk
sebab tak dak ruang

then , mama caqi tempat 
dapat laa jugak 
alhamdulillah ! *hehe 
kalau tak kena berdiqi lah 
tak sanggup aku =,=

time jepun lawan jepun
beregu perempuan !
gila hebat wei depa lawan 

tunggu pnya tunggu 
sampai la time L.C.W lawan 
aku nieh penuh semangat and teruja 
tepuk laa tgn haha

then , kami tgk laa L.C.W 
lawan dgn negara CHINA

dia lawan dgn geng CHINA satt jaa
dah la tk payah men double set 
fuhh ! suka aku tgk dia ! 
haha

gila hebatt dia nieh ! 
aku suka , aku suka !
haha *over










Friday, 6 May 2011

bufday nur husna bt abdul halim





hepy bufday to you
hepy bufday to you 
hepy bufday to cuna 
hepy bufday to you

hepy bufday cuna ! 
may ALLAH bless you 
luve u friends 

haqi nieh bufday kawan aku 
nur husna bt abdul halim
yg ke 15

unk dah tua dah cuna oiii
haha 
aku igt kan aku nak rancng sesuatu dgn acik

haha 
aku cadang nak baling tepung kat unk 
haqi isnin nieh
tuh pun kalau kami bawak tepung lah 
mintk2 jadik noh 
haha 


hepy bufday syg cuna !


aku syg minah nieh , haha

Thursday, 5 May 2011

something make me surprise


hampa nak tau dak >?
semalam kami mimpi pasai hampa 

mcm nieh , 
satu hari tuh , mk kami buad kenuqi ,
hampa n family hampa mai tulung 
then , abg kami pangey , 
dia kata hampa pangey kami 

kami pun p lah kat hampa 
hampa mai cakap kat kami macam nieh 
kim , kami dengan adek tasnim wei 
sori sangad sangad wei 
*adek tasnim mai mana aku taktau 
and hampa kata lagik
sori kimah , kami buhung hampa , 
mesti hampa sedeh kan , kami mnx maaf sangad2 

and kami pun kata 
takpa , tak kesah 
itu hak hampa , tak kan kami nk paksa hampa kutt 
then , kami taktau 
kenapa kami jadik sedeh tetiba jaa 
dlm mimpi tuh lah :)

END 

aku pun terjaga sebab mak aku gerak aku , haha 
pelik sangad laa mimpi nieh .


*mimpi semata mata , haha

marry you ! bruno mars


its a beautiful night
we're looking you for something 
dumb to do 
hey baby,
i think i wanna marry you

is it the look in your eyes
or is it this dancing juice ?
who cares baby,
i think i wanna marry you 

Wednesday, 4 May 2011

marry you ! marry me !

tittle yang mengarut ! HAHA



a something great !

:)

kemaqin kan , aku masuk bengkel . nak buad qeja kayu bagik habes
pastuh lepas habeh buad tuh , zery ajak aku buad tulisan kat kayu pakai hot gule gun
aku kata okay ! lets go !

then , aku tulis kat kayu aku
zery tulis kat kayu dia .

buruk ; haha

maksud apakah FAHH ??? haha


habeh tak dak qeja yang buad tulisan mcm nieh :)

Sunday, 1 May 2011

i like this song although i never feel it



hampa hampa , kami suka lagu nieh !

kami suka sangad sangad ! haha


walaupun kami tak pernah bercinta 

betui nah ! kami tak pernah bercinta 

ada ka patot , muka baek macam kami nieh orang kata kami bercinta

ishish ! tak patot betui lah kan *hehe

Thursday, 28 April 2011



huhu , penat wei . qeja batuk jaa . saked tekak aku nieh 
aku qasa aku berjangkit dengan kawan aku tapi tak kan sampai tequk macam nieh kutt ? 
okay , sebenaqnya tak tequk teqa mana sangad pun tp saked lah tekak aku nieh sebab qeja batuk jaa 

aku saked tekak sampai tak laqat nak study . *ceh , on9 bule plak . haha 
semalam aku bukak buku sc , kononkononnya nk baca buku laa sebab mnggu depan tecer nak buad test
dan baca tajuk heat , lepas tuh letak pala tequih , haha . tak laqat wei 
haqi nieh okay sikit laa daqi semalam .  

i wish i will better as soon as possible 

Tuesday, 26 April 2011

being scare like see ghost

haa , aku taktau nak kata apa dah . okay , macam nieh , aku kan mangsa PMR hampa tau dak ? 

                                                    aku takut !

gila wei . gempur bulan 7 . trial bulan 8 . PMR bulan 10 .

ketaq wei ! sapa yang tak ketaq tuh aku taktau lah , dia qasa dia tak amek PMR kutt . hahaha 
                              tadik free jaa kena beletiaq dengan cegu najwa .
                                            dia kata kat kami
.
saya tengok kamu nie macam bukan pelajaq nak amik PMR jaa pun and blablabla . 
              
     haha . kami nieh dengaq jaa . dengaq tuh ketaq lah 
       ketaq satt jaa , lepaih tuh bukan baca buku sangad pun . haha 
      aku pikiq pikiq balek , banyak gila masa yang aku buang . huhu 
             
         nak buad cena wei , setan qeja hasut aku jaa . haha 
       aku nie bila tengok buku jaa , dandan mengantok . haha 
        nak buad macam mana taktau bagik tak mengantuk ?
 buku latihan aku banyak yang aku tak buad . aku pikiq , bila masa aku nak buad ? 
                
                  laa nieh qeja kolah bukan banyak sangat pun . 
          aku nieh bila tak dak qeja kolah , qeja nampak bantai jaa . 
           *tunggu apa g , tidoq rr . HAHA .

                     ishish , nieh kaa pelajar nak amek PMR . 
             entah laah wei , taktau nak buad macam mana . 
aku nieh bukan pandai sangat pun macam 3 SAKINAH tuhh . =;=
            tapi aku bule kenai laa ABC . haha:)       
    
       pleaze ! i want to get result flying colour ! aminnn ~

Saturday, 23 April 2011

tak suka !



hampa , kami nk habaq yg kami tk suka hampa kawan ngn dya .
 kami tau la kami nie bukan sapasapa buad hampa ,

tp tetap tk suka hampa kawan ngn dya sebab kami tgk depa tuh macam nk mainkan hampa .
ayatayat dya tuh macam dya suka kat hampa tapi kita taktau dya suka ka dak kat hampa .

 kami tak mau hampa mengharap , nanti hampa jugak yang saked .
bila dya tak hantaq mcg dekat hampa , hampa jadik taktahwan dah , bila kami kata hampa suka kat dya , hampa nafi . *yang nie kami paham lah .

tapi kami tak suka bila hampa hingaq pasai depadepa tuh . seres kami tak suka ,
hampa nak hingaq , hingaq kat diri hampa sudah la , tak payah la hingaq kat kami , kami tk suka lah .
kalau hampa hingaq sekali tak pa la , nie entah berapa kali . kami dengaq jaa lah . kami tak kesah hampa cerita kat kami apaapa :)

 kami tak mau bagitau kt hampa , nanti kami takut nanti bila kami bagitau hampa , 
hampa saked hati dgn kami pulak . =,=
kami tau kami tk berapa qapat sangat dgn hampa ngn dibandingkan kami dgn miss A tp kami nk hampa tau , kami syg hampa sebab hampa baek sangat tak kiqa dgn sapasapa pun .

Thursday, 14 April 2011

outing

sedang menikmati haha




with ACHIK

my pakwe haha

with members hasanah and fathonah



acik sedang memujuk tetttt









friend 4ever <3


ena talk ~



muka nuha and yana tak bermaya . hha ~ 



Wednesday, 13 April 2011

information !

 




baqu haqi nieh aku tau yg MILO tuh dibuad daqi tanah . ishish ! tak sangka gyla aku . tazah fatimah yg habaq kat kami tadik . tazah kata milo dibuad daqi cacing tapi tazah tak sure lah betui ka tak yg milo tuh dibuad daqi cacing . tazah kata ada hadis yg kata RASULULLAH haramkan tanah . uuuu ! takuttnya aku . tapi aku bukan selalu sgt minum milo nieh .
lepas jaa kami dgq tazah akat mcm tuh , zery kata , lepas nieh takmau dah aih aku minum milo . haha

Tuesday, 12 April 2011

folio !



 


haa , tensyen nyaaa aku ! huhu ! seres aku taktau nak buad cena folio SEJ nieh , folio geo bule tahan lagik , folio geo senang jaa . folio sej nieh memang memening kan aku , kawankawan aku pun tak paham . nanti nak kena hantaq bulan 6 , la nieh bulan 4 dah , mana nak dan bhai !

a something :)

                                  


                                       
                                       

Saturday, 9 April 2011

muhad0r0h

haqi nieh kolah aku buad muhadoroh , penat bhai ! kalau aku tau , tak p pun takpa . dah laa aku dop ngn tikah jaa  tadik , ena ngn acik bukan nak mai pun . yg ena tuh . pnya cakap kemas kata nak mai , tgk tgk takmai pun . hampeh ! boring gyla kat kolah . bak kata tikah myesai aku p , hha . qugi ena takmai tadik , takleh dgq cita aku , aku pnya smngat nak cita kat dya , tgk tgk dya tak mai , aku cita kat tikah ja lah , dya kata dya ada cita gak , tak sabaq aku , hahaha


                    zery comei , ahahaha

Friday, 8 April 2011

friendship

      
~ friends , always there for each other . always ready to lend a helping hand .
~ we will always be forever friends . friends who love each other
~ friends who will care and understand
~ we will always be forever friends


   ~ i hope we will be foever friends like that gurl n that boy

Thursday, 7 April 2011

rindu KBS !

hukhukhuk ! rindu kbs . macam lawak jaa kan ? taun lepas aku p satu kem nieh , nama dya KEM BINA SAHSIAH . aku kena p ngn k.uda . mula mula tuh kami takmau p . ya la . bayangkan , kem tuh 3 minggu , tak pernah oang buad kem macam tuh . aku ngn k.uda mang tak laqat nak teqeyak laa
*kononnya nak dpt simpati ayah aku
padahai kena p jugak , hhu ~ dgn tak suka tuh , terpaksa laa aku ngn k.uda p . kem tuh kat SMIDU . 28/11/2010 . sampai jaa kat sana tuh , macam macam jenis aku jumpak , yg paling tak tahan ada dua oang pmwn nieh pakai seluaq jin , hha . depa jaa . depa kena paksa mai , tuh jadik macam tuh
kem tuh ada 3 fasa . fasa 1 kat SMIDU , fasa ke2 kat GUNUNG JERAI , fasa ke3 kat SMIDU balek .
aku igt kan dop kat sana tak syuk , qupa qupa nya syuk laa jugak , hhe ~ awai awai tuh jaa qasa tak syuk , lepas kenai suma oang tuh , syuk laa * padahai bukan suma nma aku igt , hhe
fasa 1 tuh , macam perkenalan . kat kem tuh . adek beradek , sepupu , kawan takleh dop sekali lam kumpulan , tapi aku ngn k.uda bule , hhe ~ kami bukan habaq pun kat kak fesi kami yg kami nieh adek beradik , kalau depa tau msti kami kena pisah . aku kata kat k.uda , kalau kita pisa , msti aku teqeyak , hhe ~
tenguktenguk kami tak kena pisah pun , walaupun kak fesi kami tau kami adek beradik , naseb bek kak fesi kami tuh sporting .
fasa ke2 tuh kat GUNUNG JERAI . gyla kutt , kena jalan naek atas bukit 9KM bhaii ! mmg penat gyla ! tapi bangga gak laa sebab kumpulan aku yg pertama smpai atas bukit *bagik mujahidah lah , hhe
malam last kami dop sana , depa buad qeja GYLA . geqak kami pukoi 4 pagi , pstuh jerkahjerkah kami , pastuh suquh masuk lam kolah yg sejuk gyla tuh . naseb bek tadak oang mati kesejukan , hha ~
pastuh fasa ke3 , fasa ke3 nieh depa qeja bagik kami teqeyak jaa , qeja muhasabah , tajuk yg sama plak tuh IBU BAPA  . bila ayaq mata tak keluaq depa kata lahh , hati kami nieh keqas , macam apa g . pstuh haqi penutupan tuh buad kat KUIN . ayh n mak aku takmai sebab p vietnam . sedeh ! aku peluk abg aku smbil teqeyak . pstuh ada ka ptot dya p cita kat mama n abah pasai aku teqeyak tuh *tak patot betui lah
kat kem sana ada abang segaksegak , hhe ~ antaranya abang fadullah , abang suhaimi ,  bnyk lagik lah , hhe

                          KBS 2010 mang BEST ! lagu tema = DUNIA BARU ISLAM

u seem like not hepy

hey miss a ! kenapa unk jadik macam tuh ? aku tgk unk tak suka jaa dop ngn kami
*aku taktau laa kutt kutt yg tuh perasaan aku saja kutt
kadang kadang unk hepy , kadang kadang tak . unk bukan miss A yg aku kenai , kalau aku tnya miss T mngkin dya kata macam aku kot . unk macam blurr  *hhe , sori 
tak syuk laa unk jadik macam nieh , unk selalunya hepy n qeja gelak , tapi laa nieh unk macam kuang gelak jaa , aku taktau pasai apa n aku nak tau sgt pasai apa unk jadik macam tuh . sory ya miss A kalau aku buad unk teqasa hati ngn aku , aku nieh bukan sedaq sangad aku buad bagik oang saked hati ngn aku , hhe ~
miss A ! aku haqap sangad sangad haqi sabtu nnti , unk tak jadik macam nieh , aku tak suka laa unk macam nieh     . u must hepy dear ! that are my fwenz ~ luve u !

taMrin !

yeah ! naseb baek lah tamrin tak jadik buad , aku bersyukur laa sangad , kalau tak tamrin ada haqi nieh , tp disebabkan ayaq tak dak , depa pun tunda lah . juz tunda jaa , kalau depa cancel terus kan syuk ! mang bahagia sangad lah . bak kata acik , dya sgt berterima kasih dekad ayaq yg tiba tiba jaa tak dak pagi tadik . belah putra aku tnya depa tak tau apa apa pun . mngkin kali nie tak campuq kot . ya la kan , dewan kolah aku la nie tengah renovate laa katakan , nak boh aircon . HAHA ! tadik kat skolah pnya syuk cita nak pakai jubah lah , nak bawak makanan lah , bab membeli makanan acik jadik mngsa , depa suh acik beli macam macam
*kesian kat achik HAHA !
takpa takpa , dya kan kaya , besa lah kan anak YB . hoho !
depa kata depa tak sabaq nak muhasabah . aku pun tak sabaq gak , syuk laa time time macam nieh walaupun depa dok tengking tengking , depa igt kami takud  kut , sedikit kuman pun kami tak takut , HAHA !
yang geng YANA tuh konon konon nya nak p cawan cafe , skali tamrin tak dak , cancel lah ! hancuss kesemuanya yang kami rancang . 
                                                                    ~ post by kim~