Thursday, 7 April 2011

rindu KBS !

hukhukhuk ! rindu kbs . macam lawak jaa kan ? taun lepas aku p satu kem nieh , nama dya KEM BINA SAHSIAH . aku kena p ngn k.uda . mula mula tuh kami takmau p . ya la . bayangkan , kem tuh 3 minggu , tak pernah oang buad kem macam tuh . aku ngn k.uda mang tak laqat nak teqeyak laa
*kononnya nak dpt simpati ayah aku
padahai kena p jugak , hhu ~ dgn tak suka tuh , terpaksa laa aku ngn k.uda p . kem tuh kat SMIDU . 28/11/2010 . sampai jaa kat sana tuh , macam macam jenis aku jumpak , yg paling tak tahan ada dua oang pmwn nieh pakai seluaq jin , hha . depa jaa . depa kena paksa mai , tuh jadik macam tuh
kem tuh ada 3 fasa . fasa 1 kat SMIDU , fasa ke2 kat GUNUNG JERAI , fasa ke3 kat SMIDU balek .
aku igt kan dop kat sana tak syuk , qupa qupa nya syuk laa jugak , hhe ~ awai awai tuh jaa qasa tak syuk , lepas kenai suma oang tuh , syuk laa * padahai bukan suma nma aku igt , hhe
fasa 1 tuh , macam perkenalan . kat kem tuh . adek beradek , sepupu , kawan takleh dop sekali lam kumpulan , tapi aku ngn k.uda bule , hhe ~ kami bukan habaq pun kat kak fesi kami yg kami nieh adek beradik , kalau depa tau msti kami kena pisah . aku kata kat k.uda , kalau kita pisa , msti aku teqeyak , hhe ~
tenguktenguk kami tak kena pisah pun , walaupun kak fesi kami tau kami adek beradik , naseb bek kak fesi kami tuh sporting .
fasa ke2 tuh kat GUNUNG JERAI . gyla kutt , kena jalan naek atas bukit 9KM bhaii ! mmg penat gyla ! tapi bangga gak laa sebab kumpulan aku yg pertama smpai atas bukit *bagik mujahidah lah , hhe
malam last kami dop sana , depa buad qeja GYLA . geqak kami pukoi 4 pagi , pstuh jerkahjerkah kami , pastuh suquh masuk lam kolah yg sejuk gyla tuh . naseb bek tadak oang mati kesejukan , hha ~
pastuh fasa ke3 , fasa ke3 nieh depa qeja bagik kami teqeyak jaa , qeja muhasabah , tajuk yg sama plak tuh IBU BAPA  . bila ayaq mata tak keluaq depa kata lahh , hati kami nieh keqas , macam apa g . pstuh haqi penutupan tuh buad kat KUIN . ayh n mak aku takmai sebab p vietnam . sedeh ! aku peluk abg aku smbil teqeyak . pstuh ada ka ptot dya p cita kat mama n abah pasai aku teqeyak tuh *tak patot betui lah
kat kem sana ada abang segaksegak , hhe ~ antaranya abang fadullah , abang suhaimi ,  bnyk lagik lah , hhe

                          KBS 2010 mang BEST ! lagu tema = DUNIA BARU ISLAM

0 comments: